inspirerende inrichting

Veel gestelde vragen

Op deze pagina geven wij antwoorden en informatie op veel gestelde vragen.

Veel gestelde vragen

Op deze pagina geven wij antwoorden en informatie op veel gestelde vragen.

Veel gestelde vragen

  • Wanneer wordt mijn order geleverd?
    Je krijgt altijd een orderbevestiging van ons, daarin staat de levertijd

  • Waar meld ik een reparatie over mijn product?
    Wanneer je een monteur langs wil laten komen voor een reparatie, of een reparatie wil aanmelden, vragen wij je een e-mail te sturen naar reparatie@rohde-grahl.nl 

  • Kan ik spontaan binnenkomen om de showroom te bekijken?
    Je bent van harte welkom om ons aanbod in onze showroom te komen bekijken. Maak hiervoor wel een afspraak: dan zorgen wij dat er iemand klaar staat om je rond te leiden en je alles over onze producten te vertellen. Je kunt een afspraak maken via: 033 - 453 50 90.

  • Waar kan ik meer informatie vinden over de mogelijkheden bij producten?
    Wanneer je op de site het antwoord op je vraag niet kunt vinden of graag advies wil inwinnen kun je altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. We vertellen je graag meer over onze producten en de mogelijkheden die deze bieden. Je kunt ons bereiken via: (telefoon of/en mail?).

  • Kunnen jullie ook ons hele kantoor inrichten?
    Jazeker: wij kunnen de totaalinrichting, van concept tot oplevering, van het kantoor op ons nemen. 

  • Zijn de producten van Rohde & Grahl duurzaam?
    Rohde & Grahl heeft een grote duurzaamheidsambitie en streeft naar een volledig circulaire economie. Onze producten worden vervaardigd uit kwalitatief hoogwaardige materialen die lang meegaan, en in dezelfde of een andere hoedanigheid worden hergebruikt of gerecycled. 

  • Zijn de producten van Rohde & Grahl met een FSC Keurmerk te leveren?
    Jazeker, wanneer je dit op voorhand kenbaar maakt, dan kunnen wij veel van onze producten waar hout in is verwerkt leveren met een FSC Keurmerk.

  • Worden de gekochte meubelen ook door jullie gemonteerd?
    Alle producten worden bij levering door ons gemonteerd, en zijn hierna klaar voor gebruik. 

  • Kunnen jullie ons kantoormeubilair ook onderhouden?
    Jazeker, wij plegen preventief onderhoud aan ons kantoormeubilair. Zo zorgen we ervoor dat het lang meegaat, en de kwaliteit altijd gegarandeerd blijft. Zo dragen we zorg voor een optimale duurzame werkomgeving.

  • Kunnen jullie ons kantoormeubilair ook repareren?
    Onze missie ‘working well’ is gebaseerd op de optimale duurzame, inspirerende en gezonde werkomgeving voor iedereen. Een van de manieren waarop wij dit in de praktijk brengen is dat wij eventuele defecten repareren, zodat het meubilair lang meegaat en de kwaliteit gegarandeerd blijft. Voor het aanmelden van een defect kun je een mail sturen naar reparatie@rohde-grahl.nl

  • Ik weet nog niet precies wat we nodig hebben en hoe ons nieuwe kantoor er uit moet gaan zien. Kunnen jullie ons hierbij helpen?
    Wanneer wij jullie kantoor mogen inrichten zullen we uitgebreid met jullie in gesprek gaan over jullie wensen, manier van werken en behoeftes. Zo kunnen we precies bepalen wat er nodig is om jullie werkplek zo in te richten dat de ruimte jullie werkzaamheden perfect faciliteert. Ons team van Interieur Architecten zal ervoor zorgen dat de stijl van het nieuwe kantoor geheel aansluit bij de stijl van het bedrijf en de wensen van de medewerkers. Zo creëren we een werkplek waar iedereen zich prettig voelt en optimaal presteert. 

  • Ik ben een particulier en wil een enkel meubelstuk kopen: kan dat ook bij jullie?
    Wij richten ons op de zakelijke markt en totaalinrichting. Voor de losse/particuliere verkoop verwijzen we graag naar onze dealers, verspreid door het hele land: 
  • Rotterdam: Albeka
  • Zeeland: Task Office
  • Apeldoorn/ Noord Nederland: Dijkgraaf
  • Den Bosch/ Zuid Nederland: Van Dooren
  • Amsterdam: Canto