Ons team

Ons team

17 elisa beneden

Elisa Zutt

Interieurontwerper

Elisa is architect BNA en bij ons als interieurontwerper actief op onze designstudio. Zij maakt de meest uiteenlopende inrichtingsvoorstellen die inspelen op het unieke karakter van elke relatie.

8 jolanda beneden

Jolanda van Dijk

Projectmanager

Een deel van de projectbegeleiding is in handen van Projectmanager Jolanda van Dijk. Zij managed onze projecten van kick-off meeting tot succesvolle oplevering.

3 eveline beneden

Eveline Bolders

Verkoop Binnendienst

Eveline is voor veel relaties aanspreekpunt als het gaat om ergonomische oplossingen op individuele basis. Daarnaast is ze ondersteunend bij de verwerking van offertes en inkopen voor niet ergonomische klanten.

28 ton zij

Ton Nobel

Realisatie & Nazorg

Ton is één van de vier collega’s die onze technische dienst vormen. Het monteren en opstellen van meubilair is zijn kerntaak. Daarnaast verleent hij waar nodig service.

22 bryan zij

Bryan Stil

Client Manager

Binnen onze organisatie is Bryan verantwoordelijk voor een aantal large accounts. In die rol is hij onder meer degene die ROHDE & GRAHL op de kaart zet bij de landelijke overheid.

18 jacques zij

Jacques Spies

Planning & Uitvoering

Jacques assisteert bij planning van transport, leveringen en montage en heeft contact met de servicemonteurs. Ook is hij verantwoordelijk voor de voorraad proefmeubilair en het uitzetten daarvan.

31 broos zij

Broos Karelse

Realisatie & Nazorg

Eén van de belangrijkste taken van Broos is de montage en de gebruiksklare oplevering van ons meubilair. Daarnaast bezoekt Broos onze klanten voor het verlenen van service.

2 rene beneden

René Bernaerts

Client Manager

In zijn rol als Client Manager verdiept René zich in de specifieke situatie van onze klanten. Met dat uitgangspunt realiseert hij zijn projecten in rayon West-Nederland.

21 jorien zij

Jorien Koopman

Interieurontwerper

Jorien is interieurontwerper op onze Designstudio. Met veel enthousiasme pakt ze de diverse projecten op die we in onze studio voorbij zien komen.

16 henk zij

Henk Bölte

KAM & Verkoop Coördinator

Henk is verantwoordelijk voor het kwaliteits- en milieumanagement in het kader van ISO 9001 en ISO 14001. Daarnaast maakt Henk de afspraken voor onze adviseurs.

45 carolien zij

Carolien van de Bijl

Senior Working Well Consultant

Carolien faciliteert nieuwe relaties in het ontwikkelen van een working well werkomgeving die past bij de behoeftes van het bedrijf. Carolien is werkzaam binnen heel Nederland.

9 jos zij

Jos Brouwer

Interieurarchitect

Jos werkt op de designstudio als interieurarchitect (bni). Met een uitstekende kijk op de esthetische, architectonische en technische aspecten ontwerpt hij inrichtingsvoorstellen.

34 lieke zij

Lieke Pelzers

Verkoop Binnendienst

Lieke ondersteunt één van onze ergonomisch adviseurs, staat klanten telefonisch te woord en geeft ondersteuning bij het maken van offertes, orders en service orders.

1 anton de block zij

Anton de Block

Senior Working Well Consultant

Anton werkt in een internationaal speelveld veel samen met onze collega’s binnen de Nowy Styl Group. Hij houdt zich bezig met grote, complexe inrichtingsprojecten.

42 titia zij

Titia Papeleur

Interieurarchitect

Titia werkt als interieurarchitect aan de inrichtingsvoorstellen voor een diversiteit aan organisaties. Ze vertaalt de ‘vraag achter de vraag’ naar een concreet inrichtingsvoorstel.

40 daan zij

Daan Drenth

Ergonomisch Adviseur

Daan Drenth is actief als ergonomisch adviseur in de regio Utrecht, Amersfoort en Den Haag. Naast concreet ergonomisch advies is hij ook verantwoordelijk voor onze contacten met ARBO-diensten.

23 adriaan boven

Adriaan van Appeldoorn

Verkoop Binnendienst

Adriaan stelt zijn kennis en ervaring ten dienst van de klant als medewerker verkoop binnendienst. In die rol ondersteunt hij zijn collega’s in de buitendienst, vaak in complexe offertetrajecten.

33 reinoud zij

Reinoud Valks

Product- & Pricing Specialist

Binnen onze organisatie is Reinoud verantwoordelijk voor het productassortiment en het doen van prijsaanvragen. Tevens is hij een grote ondersteuning bij hij het tender team.

10 leon zij

Léon Hindriks

Verkoop Binnendienst

Léon is als medewerker verkoop binnendienst verantwoordelijk voor het uitbrengen van offertes en het verwerken van orders en staat onze klanten telefonisch te woord. Tevens is hij verantwoordelijk voor de digitale aanvragen.

44 sherling zij

Sherlin van Weerd

Working Well Consultant

Sherlin richt zich voor ons op geselecteerde relaties in Brabant en Zeeland. Met haar ervaring en kennis van haar werkgebied levert zij onze relaties, in samenwerking met de design studio, inrichtingen op maat.

24 loan zij

Loan Tieu

Facilitair Medewerkster

Loan zorgt ervoor dat onze showroom en onze kantoren er elke dag weer perfect uitzien: schoon, opgeruimd en uitnodigend

41 suzanne zij

Suzanne de Kruijf

Manager Customer Service

Suzanne is verantwoordelijk voor de backoffice van ROHDE & GRAHL. Onze backoffice ondersteunt alle processen van klant tot klant.

7 walter beneden a

Walter Mineur

Managing Director

Walter is als managing director verantwoordelijk voor het uitzetten van de lijnen. In de praktijk is hij veel betrokken bij grotere projecten en accounts

12 jeroen zij

Jeroen Kuilman

Senior Client Manager

Jeroen bedient als Senior Client Manager met zijn frisse kijk op inrichtingen een grote diversiteit aan relaties binnen bedrijfsleven, overheid en onderwijs.

13 mariska zij

Mariska Meijer

Working Well Consultant

Mariska is Working Well Consultant in de regio Gelderland en Utrecht. Voor het bespreken van een inspirerende en prettige werkomgeving komt ze graag bij je langs.

5 elisa brug tweede

Elisa van de Brug

Projectmanager

Elisa van de Brug is één van onze waardevolle projectmanagers. Ze begeleidt de projecten met goede raad en advies voor, tijdens en na de realisatie van jouw project.

30 sofia zij

Sofia van Driel

Team Assistente

Je wordt bij ons warm welkom geheten door onze team-assistent Sofia van Driel. Ze is de spin-in-het web, organisatorische uitdagingen laten haar vlammen én ze zet heerlijke koffie!

25 erik zij

Erik de Vries

Ergonomisch Adviseur

Erik bestrijkt in zijn werk Noord-Oost Nederland en Noord-Holland. Als ergonomisch adviseur houdt hij zich veelal bezig met individueel advies op basis van werkplekonderzoek.

29 edith zij

Edith Andriesen

Marketing & Communicatie

Edith is onze specialist op het gebied van interne en externe communicatie. Zij verzorgt onze uitingen op intranet en internet, maakt nieuwsbrieven, brochures en is actief op sociale media.

6 karin beneden

Karin Marcus

Verkoop Binnendienst

Karin is voor veel relaties het aanspreekpunt op de verkoop binnendienst. Zij werkt nauw samen met haar collega’s buiten en zorgt voor verwerking van offertes, orders en inkopen.

4 anna zij

Anna Sykula

Chief Accountant

Anna is verantwoordelijk voor de financiële kant van onze organisatie en is daarin een spin in het web tussen onze verkooporganisatie, onze relaties en collega’s in de Nowy Styl Group

14 maral beneden

Maral Vergeer

Interieurontwerper

Maral creëert unieke inrichtingsvoorstellen waarbij ze niet alleen klantgerichte oplossingen biedt maar de persoon zich ook thuis laat voelen.

15 kees zij

Kees van de Baan

Realisatie & Nazorg

Onder de verantwoordelijkheden van Kees vallen de inhuizing, montage en gebruiksklare oplevering van ons meubilair. Daarnaast houdt Kees zich bezig met service en reparatie.

19 susanne wijchman zij

Susanne Wijchman

Manager Marketing & Communicatie

Susanne houdt zich bezig met onze marketing en communicatie activiteiten. Zij is onze specialist op het gebied van alle commerciële uitingen.

27 michel zij

Michel Koetsier

Realisatie & Nazorg

Het takenpakket van Michel bestaat uit activiteiten in de realisatie en nazorg bij onze projecten. Hierbij gaat het om montage van meubilair en het uitvoeren van service- en reparatieopdrachten.

36 paul zij

Paul van Essen

Ergonomisch Adviseur

In Zuid Nederland is Paul van Essen onze ergonomisch adviseur. In die functie zorgt hij voor een ergonomisch advies op maat en verzorgt hij zitinstructies.

20 john beneden rechts

John Zeguers

Working Well Consultant

John is voor ROHDE & GRAHL actief in Zuid-Nederland. Op basis van zijn enorme ervaring en kennis van zijn werkgebied levert hij onze relaties, in samenwerking met de design- studio, een inrichting op maat.

37 hans zij

Hans Bloemendaal

Product- & Tendermanager

Hans houdt zich binnen onze organisatie bezig met het assortimentsbeleid en productontwikkeling. Daarnaast stuurt hij het tender team aan.

11 sandra beneden

Sandra Foppen

Interieurontwerper & Manager Designstudio

Sandra zorgt voor de best mogelijke match tussen project en collega op de designstudio. Ook creëert ze zelf unieke inrichtingsvoorstellen die passen als een ‘maatpak’ bij de klant.

32 margareth zij

Margareth Bloom

Senior Client Manager

Margareth bedient als Senior Client Manager met veel inlevingsvermogen en passie enkele grote relaties die wij een bijzonder warm hart toedragen.

35 anton zij

Anton van der Linde

Manager Planning & Uitvoering

Anton is binnen ROHDE & GRAHL degene die het transport, de leveringen en montage inplant en coördineert. Ook verzorgt Anton de planning van onze servicemonteurs.

39 robert jan zij

Robert Jan Huurman

Senior Client Manager

Met het accent op Zuid-West Nederland richt Robert zich op accounts bij organisaties binnen overheid, bedrijfsleven en onderwijs.

38 lotte zij

Lotte Weijers

Verkoop Binnendienst

Lotte ondersteunt één van onze ergonomische adviseurs en geeft ondersteuning bij het maken van offertes, orders en service orders.

26 caroline zij

Caroline Wirtz

Verkoop Binnendienst

Caroline brengt offertes uit (vaak in het kader van tenders), verwerkt orders, staat onze relaties telefonisch te woord en biedt daarbij klantgerichte oplossingen.

46 marc zij omhoog

Marc Dijk

Manager Business Development

Onze experts zijn de reisleiders binnen de gehele klantreis zodat de klant de juiste keuzes maakt. Marc stuurt het salesteam aan.

Aanmelden nieuwsbrief